בוטוקס: טיפול חדשני למיגרנה

בוטוקס – לא מה שחשבתם! יעיל גם לטיפולים ב... מיגרנה בוטוקס מוכר בעיקר בגלל היתרונות הקוסמטיים שלו בהחלקת קמטים והצערת העור. עם זאת, לא הרבה יודעים כי לבוטוקס יש שימוש נוסף, בעל השפעה משמעותית, בטיפול במיגרנות כרוניות.

הידעתם? מיגרנות הן יותר מסתם כאבי ראש

על אף כי כאבי ראש יכולים להיות אחד הסימפטומים של מיגרנה, מדובר במצב חמור בהרבה.

מיגרנות הן מצב נוירולוגי מורכב, המאופיין בכאב ראש עז פועם המלווה לעתים קרובות בבחילות, הקאות, רגישות קיצונית לאור ולקול ותחושת חולשה קשה. 

מה גורם למיגרנות?

1. גורמים גנטיים: היסטוריה משפחתית של מיגרנות מגבירה משמעותית את הסיכון לסבול מהן.

2. שינויים הורמונליים: תנודות בהורמון אסטרוגן, מעוררות מיגרנות. זו הסיבה שנשים עלולות לחוות מיגרנות הקשורות למחזור החודשי שלהן, להריון או לגיל המעבר.

3. מתח: רמות גבוהות של מתח הן טריגר שכיח להתקפי מיגרנה, בין השאר בשל ההשפעה של סטרס על האיזון ההורמונלי.

4. גורמים תזונתיים: מזונות ומשקאות מסוימים, כולל גבינות מיושנות, מזון מעובד, יין אדום ומזונות המכילים קפאין או אספרטיים, יכולים לעורר מיגרנות.

5. גירוי חושי: אורות בהירים, רעשים חזקים וריחות חזקים יכולים לעורר מיגרנות. זה כולל חשיפה למסכים, נורות פלורסנט ומזהמים סביבתיים.

6. חוסר שינה וגם שינה מוגזמת יכולים לעורר מיגרנות. 

7. מאמץ גופני אינטנסיבי, כולל פעילות גופנית, עלול לעורר מיגרנה אצל אנשים מסוימים.

8. שינויים במזג האוויר או בלחץ הברומטרי.

9. תרופות מסוימות, במיוחד אלו המשפיעות על זרימת הדם ורמות ההורמונים.

10. התייבשות וגם דילוג על ארוחות עלולים לעורר מיגרנות.

הפתרון – טיפולי בוטוקס

ב 2010 העניק ה FDA אישור לטפל במיגרנות באמצעות בוטוקס ומאז חלה פריצת דרך משמעותית בתחום. 

מנגנון הטיפול מבוסס על כך שבעת הזרקת בוטוקס לאזורים ספציפיים של הראש והצוואר, הוא חוסם את השחרור של נוירוטרנסמיטרים מסוימים המעורבים במסלולי הכאב של מיגרנות. חסימה זו מונעת העברת אותות כאב למוח ומפחיתה למעשה את הופעת המיגרנות. 

הטיפול כולל זריקות מרובות סביב הראש והצוואר, הניתנות כל 12 שבועות ומציעות תקופות ממושכות של הקלה לסובלים כרוניים.

בוטוקס משמש טיפול מניעתי

שלא כמו טיפולי מיגרנה אחרים שנלקחים בתחילת כאב ראש כדי להפחית את הסימפטומים, הבוטוקס פועל באופן יזום כדי להפחית את הסבירות להופעת מיגרנות מלכתחילה. 

זוהי גישה מניעתית, שיכולה לשפר משמעותית את איכות החיים של הסובלים ממיגרנה כרונית ולאפשר להם לעסוק באופן מלא יותר בפעילויות היום-יומיות, ללא חשש מתמיד מהתקף מיגרנה.

סובלים ממיגרנות? קבעו תור לד"ר יצחק דנו

ד"ר יצחק דנו – מומחה לרפואה אסתטית, מטפל בין השאר גם במיגרנות, באמצעות הזרקות בוטוקס. אין סיבה להמשיך לסבול ולתת למיגרנות להרוס לכם את החיים, כשיש טיפול זמין ופשוט. קבעו תור עוד היום ותוכלו לחיות חיים בריאים ומאושרים, עם מינימום מיגרנות.

 

שתפו את הפוסט:

מאמרים שיענייניו אתכם

טיפול מקצועי ואיכותי על ידי רופא מומחה.

קליניקת דנו אסתטיקס הינה קליניקת בוטיק לרפואה אסתטית ופלסטית המציעה מגוון טיפולים כמו בוטוקס, חומרי מילוי, סקולפטרה וניתוחי אף בליווי צמוד, תוך שימת דגש על יחס אישי ומעל הכל מקצועי!
איך נוכל לעזור?