ההבדלים בין מותגי חומצה היאלורונית

אם אתם מתלבטים לגבי הליך אסתטי וטיפולי הזרקות, חשוב שתכירו את המותגים השונים הקיימים בשוק. הבנת ההבדלים בין המותגים היא המפתח לבחירת האפשרות המתאימה ביותר למטרות קוסמטיות ספציפיות ובחירה בקליניקה הטובה ביותר לביצוע הטיפולים.

אילו מותגים נפוצים ביותר בשוק?

Juvederm

המגוון של Juvederm ידוע בשל העקביות באיכות והרבגוניות בפורמולציות של המוצרים.

וולומה, ידועה ביכולתה ליצור נפח והרמה באזור הלחיים, מספקת קו מתאר צעיר ויכולה להחזיק מעמד עד שנתיים.

וולבלה, לעומת זאת, מיועדת לאנשים המעוניינים בשיפור מלאות השפתיים תוך שמירה על מראה טבעי והחלקת הקווים מסביב לפה, עם תוצאות שיכולות להימשך עד שנה. 

רסטילן – Restylane

מוצרי המילוי של רסטילן מאופיינים במרקם מעט מוצק, מה שהופך אותם לאידיאליים לפיסול קווי מתאר מדויקים, כמו אלו באף או בקו הלסת, ולטיפול בקמטים עמוקים. 

רסטילן מותאם לצרכים של אזורי פנים שונים ומבטיח שכל טיפול מותאם באופן מושלם לקווי המתאר והדרישות הייחודיות של האזור שאליו מתייחסים. 

טאוסיאל – Teosyal

חומרי מילוי Teosyal, הידועים בגמישות הגבוהה שלהם וביכולתם להשתלב בצורה חלקה ברקמה, מועדפים במיוחד עבור אזורים דינמיים בפנים, כגון השפתיים. יכולת ההסתגלות הגבוהה של החומר, בלי להתפשר על עמידות, היא המייחדת את המותג ומבטיחה כי הוא יכול לנוע באופן טבעי עם הבעות הפנים, לתוצאות המחזיקות לטווח ארוך ונראות ומרגישות אותנטיות. 

בלוטרו – Belotero

בלוטרו מיוצר בטכנולוגיה ייחודית המאפשרת שילוב חלק בעור, ולכן נבחר לעתים קרובות לטיפול בקמטים שטחיים ותיקונים מתחת לעיניים. יכולתו של חומר המילוי להתפזר באופן שווה הופכת אותו לבחירה אידיאלית לאזורים עדינים שבהם הדיוק הוא מעל הכל, כמו האזור הרגיש מתחת לעיניים. 

Stylage – סטילאז' 

סטילאז' הוא הכוכב העולה בטיפולי הזרקות. הוא בולט בתחום חומרי המילוי העוריים בזכות היתרונות המיוחדים שלו, מה שהופך אותו לבחירה מומלצת של רופאי אסתטיקה. 

אחד היתרונות המרכזיים של סטילאז' הוא העובדה כי הוא משלב חומצה היאלורונית ונוגדי חמצון יחד, שילוב שלא רק מוסיף נפח ומתקן קמטים אלא גם מגן על העור מלחץ חמצוני. גישה כפולה זו, משפרת את אורך החיים של התוצאות ומקדמת עור בריא יותר.

יתרה מכך, מותג סטילאז' מציע מגוון רחב של מוצרים המותאמים לאזורים ספציפיים בפנים, לסוגי עור שונים ובעיות מגוונות – מקמטים עדינים ועד קמטים עמוקים ואובדן נפח. הרבגוניות הזו מאפשרת ליצור תוכניות טיפול מותאמות אישית, שיכולות לתת מענה יעיל למטרות אסתטיות אינדיבידואליות, עם דגש על יופי טבעי ובריאות.

הפורלמולציה של סטילאז' מאפשרת הפצה אחידה ותוצאות בעלות מראה טבעי. כמו כן, הטיפול בו כרוך במינימום כאבים ועם חזרה מהירה לשגרה מיד לאחר מכן.

היתרונות הרבים של סטילאז' הופכים אותו לחומר המועדף ביותר בקליניקה של ד"ר יצחק דנו – מומחה לרפואה אסתטית באמצעות חומר המילוי המתקדם והאיכותי ביותר בשוק כיום.

שתפו את הפוסט:

מאמרים שיענייניו אתכם

טיפול מקצועי ואיכותי על ידי רופא מומחה.

קליניקת דנו אסתטיקס הינה קליניקת בוטיק לרפואה אסתטית ופלסטית המציעה מגוון טיפולים כמו בוטוקס, חומרי מילוי, סקולפטרה וניתוחי אף בליווי צמוד, תוך שימת דגש על יחס אישי ומעל הכל מקצועי!
איך נוכל לעזור?